»Potenciali otrok z ADHD-jem so enaki kot pri drugih, pogosto se zaplete pri šoli. Šola je kot kalup, v katerega pa nekateri žal ne grejo. Potrebujejo samo malo spremembe tega kalupa, da lahko polno pokažejo svoj učni potencial.«
»Okoli 60 odstotkov ljudi z ADHD-jem ima simptome še v odrasli dobi.«
»Otroci so srečni, da lahko jedo v šoli.«
»Te meje so posebnost, pri ADHD-ju ni omejitev. Tu ne pomaga, kazen ne pomaga, te stvari ne delujejo. Tukaj gre samo za strukturo, prisotnost in ves čas opozorila, besede, razumevanje, da je to neka motnja koncentracije, ki je on ne more regulirati.«
»Slovenija vidi velik potencial v sodelovanju z OIV-jem, predvsem pri razvijanju inovativnih rešitev in napredku sektorja.«
»Dve tretjini dojenčkov se okužita z RSV-jem v prvem letu življenju, do konca drugega leta pa skoraj vsak otrok.«
»Revščina je taka stigma, ljudje se skrivajo ne le pred družbo, ampak tudi sami pred sabo. Otroci z izjemnimi potenciali so v šoli izključeni, otroci, ki si želijo sanjati kot vrstniki, nimajo več sanj.«
»Če imamo svoje otroke resnično radi, jim moramo v šoli zagotoviti odmor od mobilnih telefonov v šoli.«
»Miza je bila premajhna in moje roke so po navadi segle na sosednjo. Potem se je vse to preselilo še v nemir nog, kdaj sem tudi vstal med poukom. V bistvu me je odneslo čisto v svoj svet.«
»Po svetu zaradi okužb z RSV-jem veliko otrok tudi umre.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju